- Można dostosować ustawienia filtrowania anizotropowego (ustawienia graficzne)- może być ono całkowicie wyłączone, lub ustawione na 2, 4, 6, 8 lub 16
- W opcji wydajności (ustawienia graficzne) można ustawić maksymalną ilość FPSów, jaką możemy uzyskać. Można ustawić tam również „Unlimited”, dzięki czemu ilość FPSów nie będzie limitowana.
- Odległość renderowania (ustawienia graficzne) została rozbudowana – teraz, zamiast ustawiać na odległości takie jak krótkie czy średnie, możemy ustawić suwak wskazujący na ilość renderowanych chunków dookoła nas.
- Wkładanie map do ramki powoduje rozszerzenie jej na cały blok.
- Dodano nowe osiągnięcie, kiedy rzucamy diamenty do innego gracza.
- Gdy gracz zdobywa osiągnięcie, na czacie pojawia się o tym informacja (podobnie jak w grach Steam opartych na silniku Source, np. Team Fortress 2).
- Grafika jaśniejsza, mniej stonowana.
- Klikając w opcjach na „Super Secret Settings” otrzymuje się różnego rodzaju filtry graficzne (obrazy pod spodem).
- Naprawiono błędy, m. in. problem z generowaniem wiosek.
Jeśli znaleźliście coś, czego nie ma na liście, napiszcie to w komentarzach.
Dziękuję za pomoc i obrazy Atexorowi i Umotexowi.
Obrazy:
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz